سروآباد/تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه

به مناسبت چهارمین روز از هفته مبارک دولت از مدیران و کارمندان ادارت نمونه شهرستان سروآباد،تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم که در سالن تبلیعات اسلامی شهرستان سروآباد و با حضور؛امام جمعه شهرستان،فرماندار،بخشدار،روسای تمامی ادارات و پرسنل ادارت در مورخه ۱۴۰۲/۰۶/۰۵برگزارشد،ابتدا با تلاوتی از قرآن کریم مراسم شروع و آراسته شد و بعد از آن سرود ملی و پرچم پرافتخار به اهتزاز در آمد.

در ادامه حاج ماموستا حسینی امام جمعه سروآباد،ضمن تبریک و تهنیت هفته دولت به تمامی دولتمردان،از زحمات و تلاش تمامی مدیران و کارمندان تشکر کرد و از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در سایه رهبری فرزانه سخن گفت و امنیت و آسایش امروز را مرهون خون شهیدان از صدر اسلام تا حال دانست.

در ادامه نیز زارعی فرماندار شهرستان سروآباد،ضمن تبریک و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و روز کارمند،به بیان ویژگیهای کارمندان و مدیران نمونه پرداخت و طرح تکریم ارباب رجوع و اخلاق مداری را وظیفه ذاتی تمامی کارکنان دولت دانست و از اقتدار نظام اسلامی در سطح بین الملل در تمامی زمینه ها سخن گفت و نیروی انسانی کارآمد و دلسوز را موتور محرکه نظام خواند.

در پایان از مدیران و کارمندان نمونه ادارات شهرستان سروآباد،تجلیل و قدردانی شد که در میان آنها سلیمانی مدیر اداره بهزیستی سرواباد، بعنوان مدیر نمونه و عادل دولتیاری بعنوان یکی از کارمندان نمونه آن دستگاه معرفی شدند.

 پس از اتمام مراسم ،بصورت دسته جمعی از موکب اربعین،واقع در اداره تبلیغات اسلامی بازدید و دیدن شد.

سروآباد/تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه

سروآباد/تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه

کد خبر 88283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد